صبح امروز با شرکت در مراسم صبحگاه مشترک گفت:مردم و نیروهای مسلح و بسیجی باید مانند گذشته با آمادگی،همدلی و انسجام در برابر توطئه‌های تفرقه‌انگیز استکبار جهانی هوشیار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، سردار حسین معروفی اقتدار امروز ایران اسلامی را نشات گرفته از جانفشانی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی را از هر زاویه‌ای بنگریم، مقدس است.

این مراسم که در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، شامل ادای احترام به یادمان شهدای مستقر در میدان، سان دیدن فرماندهان نظامی و انتظامی از یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مسقر در میدان، به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیایش بود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پس از قرائت نیایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از دفاع مقدس به عنوان ایامی درخشان و پرافتخار در تاریخ کشور یاد کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به رزمندگانی است که با مقاومت، ایثار و خون خود در برابر دشمنان تا دندان مسلح و جبهه کفر ایستادند و برای کشور عزت، شرف و اقتدار به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر ضرورت تبین و تشریح فرهنگ سلشحوری‌های دفاع مقدس در جامعه گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برای جلوگیری از فراموشی و تحریف و زنده ماندن یاد و خاطره مقاومت رزمندگان باید در این ایام دستاوردهای دفاع مقدس به بهترین نحو در جامعه بیان و یادآوری شود.

معروفی از نیروهای مسلح و بسیجی به عنوان سربازان ولایت یاد کرد و ضرورت تقویت روحیه خودباوری، ایمان، تقوا ،خداترسی، همدلی و وفاق میان نیروهای مسلح برای انجام رسالت‌های مهم و رویارویی با دشمنان اسلام و نظام را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار