حجت‌الاسلام تویسرکانی:

پیام‌های امام خمینی، به سوالات نسل جوان پاسخ داده است/ارزش‌های دفاع مقدس، روز به روز شکوفاتر می‌شوند

پیام‌های امام خمینی، به سوالات نسل جوان پاسخ داده استنماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: قریب به 20 هزار شهید جمهوری اسلامی، شهدای ترور هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در همایش "بسیج؛ سروقامتان اقتدار" که در سالن اجتماعات معاونت توانبخشی هلال اهمر برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، از همه آرمان‌ها دفاع شد و 220 هزار شهید تقدیم کردیم، عنوان داشت: قریب به 20 هزار شهید جمهوری اسلامی، شهدای ترور هستند که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند. 

وی افزود: 10 هزار شهید ما جاویدالاثر هستند و تنها 4 هزار شهید را توانستیم از مجموع ده‌هزار نفر شناسایی کنیم. 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امکان دارد جعل در روایات دفاع مقدس اتفاق بیفتد و راوی در راهیان نور روایتی را مطرح کند که اصلاً رخ نداده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی، با اشاره به اهمیت پیام‌های امام خمینی(ره) در دفاع مقدس افزود: امام در پیام‌هایشان به همه سوالات نسل‌های دفاع مقدس پاسخ داده است.

وی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس، روز به روز شکوفاتر شده و دفاع همچنان ادامه دارد. دفاع ابعاد مختلفی دارد که مبارزه با فقر و فساد یکی از ابعاد آن است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی تأکید کرد: امروز، رهبری در حال دفاع از انقلاب و شهداست. آنچه که مسلم است اینکه، راه دفاع درخشان است و هر کسی به خون شهدا خیانت کند، خدا او را ذلیل خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار