"الکساندر نواک" وعده داد حتی در صورت ناکامی طرح فریز نفتی، رسیدن به توازن در عرضه و تقاضای طلای سیاه از نیمه دوم سال 2017 ممکن می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ "الکساندر نواک،" وزیر انرژی روسیه، در آستانه حضور در نشست غیر رسمی اعضای عضو و غیرعضو اوپک اظهار داشت: حتی اگر طرح فریز نفتی به تصویب نرسد و تغییری در روند تولیدات بوجود نیاید، سطح عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی، اواخر یال 2017 به یک توازن نسبی خواهد رسید و در ان زمان شاهد رونق مجدد بهای طلای سیاه خواهیم بود.

قرار است نشست غیررسمی اوپک روزهای 26 تا 28 سپتامبر (5 تا 7 مهر) در الجزیره برگزار شود. نواک در این باره گفت: همه چیز به میزان تقاضای بازار، منابع نفتی و شرایط اقتصادی کشورهای واردکننده نفت بستگی دارد.  تمام این مسائل باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌کنم سال آینده شاهد تقویت تقاضا از سوی بازار باشیم. به عقیده من در نیمه دوم سال 2017 توازنی میان عرضه و تقاضا بوجود می‌آید.

تولیدکنندگان نفتی امیدوارند با توافق بر سر طرح فریز نفتی، سطح تولیدات را محدود کرده و موجب برطرف شدن مازاد تولیدات نفتی در بازار شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار