اولین یادواره 30 شهید مدافع حرم و سه کبوتر جاویدالاثر استان سمنان، با حضور مسئولان و خانواده های شهدای مدافع حرم، در تیپ قائم(عج) استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام و المسلمین عباس فرازی از استادان آستان قدس رضوی در این یادواره در سالن امام خمینی(ره) تیپ قائم(عج) سپاه استان سمنان گفت: از اوایل اسلام، امت اسلامی هدف توطئه های دشمن بوده اند و به همین دلیل، امت اسلامی هدف حمله های نظامی دشمنان قرار گرفته است.
وی افزود: دشمن تمام هدف خود را برای از بین بردن مکتب دین مبین اسلام متمرکز کرده است و امت اسلامی نیز وظیفه زمینه سازی مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) را با حفظ و حراست از اسلام بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه ایران دارای فرهنگ غنی است، تاکید کرد: دشمن سعی داشت با متوقف کردن مکتب امام خمینی(ره) در داخل ایران در قالب گفت و گوی تمدن ها، اهداف خود را عملی کند، اما به نتیجه نرسید.
وی با اشاره به تجربه دشمن در غلبه بر مسلمانان با ایجاد اختلاف بین امت اسلامی، خاطرنشان کرد: ایجاد انحراف بین مسلمانان، ایجاد مکاتب انحرافی و قراردادن شیعه در مقابل شیعه، شیعه در مقابل سنی، ایجاد جنگ درون مذهبی و ایجاد گروهگ های طالبان و داعش توسط دشمنان به همین قصد و هدف بوده است.
این استاد آستان قدس رضوی تصریح کرد: بر اساس همین سیاست دشمنان اسلام، امروز شاهد هستیم که گروه های تکفیری مانند داعش، با استفاده از پرچم مشکی که نماد محرم شیعیان است و با شعار لااله الاالله و الله اکبر، در کشورهای مسلمان منطقه مسلمان کشی به راه انداخته اند.
در این آئین از پنج خانواده از شهیدان مدافع حرم شامل شهید محمد طحان ، محمد حسین حمزه، سعید علیزاده و 2 تن از خانواده شهدای فاطمیون استان سمنان تقدیر شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار