هجدهمین نمایشگاه بین‌ المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری از 6 تا 9 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی فارس برپا می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌ المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه ساعت 18 روز سه‌ شنبه 6 مهرماه آغاز به کار می‌ کند گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.
اسکندری افزود: شرکت‌ کنندگان در این نمایشگاه آخرین تولیدات خود شامل انواع لوازم صوتی و تصویری، یخچال، کولر، اجاق گاز، بخاری، لباس‌شویی و دیگر ملزومات خانگی را در قالب بیش از 250 غرفه به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌ المللی استان فارس تصریح کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که از 23 تا 26 اردیبهشت‌ ماه سال گذشته برپا شد 50 شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌ های ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، کره جنوبی، چینی و تایوانی حضور داشتند و در این نمایشگاه نیز حضور دارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.