اردبیل؛

برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در اردبیل

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره بین المللی امام رضا با موضوع گفتگو ومناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ناصر اسحاقی افزود: این استان هشت جشنواره را با موضوع چاووشی خوانی، مدیحه سرایی وتواشی برگزار کرده واز سال گذشته هم موضوع پژوهشی را انتخاب کرده واین جشنواره هم دومین جشنواره ای است که با این موضوع در اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: 252 مقاله علمی وپژوهشی در سطح کارشناسی ارشد ودکتری از استان های کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 178 مقاله در اختیار هیات داوران قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل دکتر عظیم زاده اردبیلی ، دکتر فرهمند ،غفاری ،رسولی ، صحرانورد ،طاهری ، معاضدی ، حجت الاسلام بابایی مدیر حوزه علمیه قم و پورحسین فر را داوران این جشنواره اعلام کرد و گفت: تمامی مقاله های ارایه شده به هیات داوران وهمچنین مقاله های منتخب بصورت کتابچه چاپ ودر اختیار عموم قرار می گیرد.
اسحاقی افزود: در این جشنواره از سه رسانه برتر که در اطلاع رسانی، فراخوان وهمایش جشنواره فعالیت داشته وگزارش خوبی را تهیه کرده باشند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.