رئیس فدراسیون والیبال، در حکمی امیر حسین صادقی که پیش از این مسئولیت ریاست کمیته والیبال ساحلی استان سمنان را برعهده داشت رابه عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان منصوب کرد.

رئیس کمیته والیبال ساحلی استان، سرپرست تیم ملی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این ابلاغ از سوی محمدرضا داورزنی ریاست محترم فدراسیون والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی و در ادامه جهانی صورت گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری چند اردوی مقدماتی در برخی از نقاط کشور گفت: اولین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی بزودی در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم تا پس از آن اردوهایی در شهرهای بابلسر، رشت و کیش برگزار کنیم.
سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان افزود: در این اردوها چند بازیکن از استان سمنان نیز حضور خواهند داشت و در نهایت 4 بازیکن برای حضور در مسابقات آسیایی که احتمالا اواخر آذرماه سال جاری در کشور میانمار برگزار خواهد شد انتخاب می شوند.
صادقی گفت: اردوی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان از پنجم تا دهم مهرماه سال جاری با حضور 12 بازیکن و زیرنظر پرویز فرخی و علی محمد علیزاده در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار