در مراسمی به مناسبت هفته ی دفاع مقدس از پیشکسوتان عرصه ی 8 سال دفاع مقدس استان در سرای سعدالسلطنه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی ، معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح مهمان ویژه این مراسم تاریخ جهان را برآیند نزاع دو جبهه حق و باطل دانست و افزود : دفاع مقدس مبارزه با سلطه ای بود که در طول تاریخ ایران بر آن وارد شده است.



معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از بسیج مردمی در کنار حضور نظامیان در جنگ تحمیلی به عنوان نقطه قوت یاد کرد و گفت : ابتکاراتی که در طول این 8 سال  بدست آوردیم از دست آوردهای انقلاب و دفاع مقدس بود که با هدایت امام راحل به نتیجه رسید.

سردار ربانی خاطر نشان کرد : فرهنگی که ما از جنگ یاد میکنیم امروز به کشورهایی صادر شده است که در مقابل کفر و استکبار ایستاده اند .

وی افزود: دشمن در صدد است با شعار دین و با هدف حذف اعتقادات واختلاف بین شیعه و سنی ، اسلام هراسی را ترویج کند.

 معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت و آرامش کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس رزمندگان سلحشور، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز حاصل شده است.

 سردار ربانی دفاع مقدس را درخشان‌ترین دوره دفاع از تمامیت ارضی و عزت مردم مسلمان این مرز و بوم، در طول 200 سال اخیر است.

وی اضافه کرد: به برکت دفاع مقدس امروز جبهه دفاعی ایران تا عمق دریای مدیترانه گسترش یافته و خطوط تهدید ما به مرزهای اسرائیل رسیده است.

مسئول عملیات ستاد کل نیروهای مسلح  با شاره به شکل گیری گروه تروریستی ، تکفیری داعش در کشورهای اسلامی  گفت: دشمن با سرمایه‌گذاری در شکل‌گیری این  گروه‌های تندرو توانست کشورهای مسلمان را تهدید کند اما تا به امروز به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است.

سردار ربانی اضافه کرد: با مقاومت گروههای اسلامی در عقبه جبهه داعش و گروه‌های تکفیری شکاف ایجاد شده است.

داود محمدی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: تبدیل نهال انقلاب به درختی تنومند از برکت دفاع مقدس است.

وی افزود: گرامیداشت دفاع مقدس و حماسه سازان آن موجب تعمیق معنویت در جامعه می شود.

خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این همایش بود.

در انتهای این مراسم از نماهنگ ستاره های شب شکن که با هدف پاسداشت مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) ساخته شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/


 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار