راهنمای خرید انواع پالتو برای زمستان

اگر قصد خرید پالتو برای فصل سرما را دارید این مطلب را ازدست ندهید.

  به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرا رسیدن فصل سرما حتما به فکر خرید پالتو هستید پالتو نیز مانند خیلی از پوشاک تنوع بسیاری دارد در این خبر با انواع مدل پالتو زنانه و مردانه و نوع انتخاب آنها آشنا خواهید شد.

پالتو با توجه به ضخامتی که دارد موجب بزرگ به نظر رسیدن سایز شود پس اگر سایز شما کمی بزرگ است از پالتو های یک رنگ انتخاب کنید و سعی کنید تا پارچه ی پالتوی شما طرحدار و یا گلدار نباشد اما برای خانم هایی با سایز های کوچک تر محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح وجود ندارد.
تا حد امکان پالتویی خریداری کنید که پارچه ی به کار رفته در آن درصد پایین تری پلاستیک داشته باشد چرا که در هوای سرد به دلیل جنس خاص آن شما زیاد احساس گرما نخواهید داشت.

حساسيت به پارچه و آستر

ممکن است شما به لاستيک يا کش که به پالتو يا پليور حالت فنري و چسبان می دهد حساس باشيد. فرآورده‌های لاستيکی اکثرا باعث ايجاد آلرژی درماتيت تماسی می شوند. لاستيک در اشکال متفاوت در اکثر فرآورده‌ها وجود دارد. لاستيک طبيعی به تنهايي عملا حساس‌کننده نيست. بيشتر انواع مواد شيميايی که برای نگهداری و بهتر کردن کيفيت لاستيک به آن اضافه می کنند، عامل ايجاد آلرژی درماتيت تماسی است. کساني که به فرآورده‌هاي لاستيکي حساس‌اند بايد به دنبال جايگزيني آنها باشند. اکثر البسه کشدار، امروزه از اسپاندکس ساخته شده‌اند (الياف قابل ارتجاع مصنوعی). اسپاندکس جزو مواد اصلی اکثر لباس‌های کشدار، لباس شنا، باندهای جراحی و شيلنگ‌هاست. اوايل، به بعضي از الياف آنها موادی اضافه می کردند که حساسيت‌زا بود، اما اين افزوده‌ها از اسپاندکس‌های اخير حذف شده‌اند.

چه پالتویی  بخريم؟

توصيه روز  ما به شما  يک پالتو کشباف به رنگ بژ است. می توانيد زير آن يک پيراهن جلو دکمه‌دار بسته بپوشيد و در آخر هم يک شلوار جين را با آن ست کنيد. اين لباس پاييزی هم به اندازه کافی گرم است و هم شما را خيلی شيک نشان می دهد. پاييز بهترين فصل برای پوشيدن پارچه‌های نرم مانند مخمل، کشمير و فلانل است. اين پارچه‌ها علاوه بر اينکه زيبا هستند به اندازه کافی شما را در سرمای بادهای پاييزی گرم نگه مي‌دارند. ما براي خريد يک پالتو يا کت مخمل به شما رنگ‌هاي آبي نفتي و مشکي را توصيه مي‌کنيم که با شلوار جين، راحت‌تر هماهنگ‌ مي‌شوند. امتحان کنيد! شايد فقط در اين فصل است که شما پالتوهایی با طرح لوزی را تن آقايان شيک‌پوش مي‌بينيد. شايد دليل رواج اين طرح‌های لوزی، اسپرت بودن آنها باشد. می توانيد پليورتان را روي يک پيراهن يقه‌دار يا زير يک ژاکت اسپرت بپوشيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پاییز ، زمستان ، پالتو ، خرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار