امام جمعه جزیره هرمز معرفی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، ،نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس در مراسم معرفی امام جمعه جزیره هرمز گفت : نماز جمعه سنگر ارزشمندی برای توسعه ارزش‌های دینی و اخلاقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تمام تلاش ما ترویج فرهنگ نماز در بین آحاد افراد جامعه است.
آیت الله نعیم آبادی افزود : نماز جمعه خار چشم فتنه گران و دشمنان است و باید باقی بماند تا انقلاب باقی بماند.
وی تقوا را سپری در برابر تهاجم فرهنگی دانست و گفت: اگر مردم شهر با حضور در نماز جمعه و با بهره گیری از معارف دینی و تقوا در سنگر تقوا قرار بگیرند از تهاجم فرهنگی مصون خواهند ماند.
امام جمعه بندر عباس گفت: مقام معظم رهبری نماز جمعه را قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق نام بردندو باید از این قرارگاه به خوبی در جامعه ای بهره برد
آیت اله نعیم آبادی با یاد آوری رشادت های رزمندگان و ایثارگران جزیره هرمز در دفاع مقدس افزود: استقلال طلبی و عزت و سربلندی امروز و فردای ما از حماسه ایثار و فداکاری شهدا ،جانبازان و آزادگان و ایثار گران دوران دفاع مقدس سرچشمه می گیرد و دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از عاشورا بود و رزمندگان ما ادامه دهنده نهضت حسینی بودند .
در این مراسم حجت الاسلام مهدی دری به عنوان امام جمعه جدید جزیره هرمز معرفی و از خدمات سه ساله حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان امام جمعه پیشین این جزیره قدردانی شد .
حجت الاسلام مناقبیان هفته گذشته به عنوان امام جمعه شهرستان جاسک منصوب شد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.