یک تُن فرآورده خام دامی غیرمجاز در کرمانشاه کشف و معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داریوش محمدی معاون شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران از کشف و معدوم سازی محموله یک تُنی فرآورده خام دامی غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد و  گفت: گزارش ورود این محموله غیر مجاز به شهرستان کرمانشاه از سوی مردم به شبکه دامپزشکی کرمانشاه رسید.

وی ادامه داد: کشف و معدوم سازی این میزان فرآورده خام دامی غیرمجاز با همکاری مرکز بهداشت کرمانشاه و اکیپ های نظارتی دامپزشکی و با دستور مرجع ذیصلاح قضایی انجام گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه شماره خودرو متخلف و مشخصات آن از طریق گزارشات مردمی در اختیار دامپزشکی و مرکز بهداشت قرار گرفت، افزود: طی یک عملیات موفق محموله مذکور شناسایی،ضبط و امحاء شد.

محمدی گفت: محموله یک تُنی فرآورده خام دامی غیرمجاز در تعداد بیش از 15 کیسه از استان های همجوار به قصد توزیع در بازار وارد کرمانشاه شده بود.

این مسئول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اطلاع دهند.

وی توصیه کرد: مردم گوشت مصرفی خود را تنها از مراکز عرضه مجاز که دارای مهر و تأییدیه بهداشتی دامپزشکی است، تهیه و از خرید گوشت قرمز از پیش چرخ شده جداً خوداری کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.