نماینده مردم تهران گفت: امید است دولت و مجلس با رویکردی واقع بینانه‌تر در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش قدم بردارند.

ضرورت تلاش دولت و مجلس برای حل مشکلات آموزش و پرورش/صدای جنگ آب نزدیک استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس یکشنبه 4 مهرماه ضمن گرامیداشت سال تحصیلی گفت: آنچه را که باید پذیرفت وجود مسائل و مشکلات فراوان در عرصه اقتصاد آموزش و پرورش است.
 
وی افزود: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی شیوه‌های آموزشی ما نیز اشکالات فراوانی دارد، امید است که دولت و مجلس با رویکردی واقع بینانه‌تر در جهت رفع مشکلات گام‌های اثربخشی بردارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: زنگ خطری برای جنگی مخوف‌تر به گوش می‌رسد و آن هم جنگ آب است، 85 درصد از استان‌های کشور در حالت خشک و نیمه خشک قرار دارند. کمبود آب در کشور ما پدیده جدیدی نیست آخرین دوره خشکسالی در ایران از چند دهه گذشته آغاز شده و از سال 86 شدت بیشتری گرفته است، گرم شدن کره زمین در بسیاری از نقاط جهان تغییراتی در چرخه آب و رژیم بارش به وجود آورده است.

وی افزود: سرانه منابع آب در کشور ایران از 29 کشور در جهان  کمتر و میانگین سرانه آب در جهان 3.6 برابر ایران است، در واقع در ایران بیش از 90 درصد منابع آب در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نماینده ، حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار