سه خبر کوتاه از دنیای کشتی:

عضویت 3 کشتی گیر نامدار جهان در مجلس دومای روسیه

کارولین، تایمازوف و سایتی اف سه کشتی گیر قدیمی و عنوان دار روس عضو مجلس دومای روسیه شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکساندر کارلین پرافتخارترین کشتی گیر مرد جهان از منطقه نووسیبرگ، بوایسار سایتی اف دارنده 3 مدال طلای المپیک از جمهوری داغستان و آرتور تایمازوف دارنده 3 مدال طلای المپیک از ازبکستان از منطقه اوستیای شمالی به عضویت مجلس دومای روسیه درآمدند.
 
کارلین در سال 1999 نیز در مجلس دومای روسیه حضور داشته است.
 
15 ورزشکار از جمله آناتولی کارپوف شطرنج باز مطرح جهان، به مجلس دومای روسیه راه یافته اند.

صادرات کشتی گیر در داغستان
 
جمهوری داغستان روسیه 27 آزادکار مطرح را در هفت کشور دنیا دارد.
آذربایجانی ها با 16 کشتی گیر در رأس قرار دارند و بلاروس با 5 کشتی گیرو ازبکستان با 2 کشتی گیر در جایگاه های بعدی قرار دارند.
 
کشورهای بحرین، رومانی، لهستان و قزاقستان نیز هرکدام یک کشتی گیر داغستانی الاصل دارند.
 
در بررسی یک سایت داغستانی از عملکرد این کشتی گیران در یک سال گذشته ماگومد مراد حاجی اف از لهستان، ماگومد ابراگیم اف از ازبکستان، ابراهیم سعیداف از بلاروس، آدام باتیروف از بحرین، شریف شریف اف و نورماگمد حاجی اف هردو از آذربایجان اول تا ششم هستند.


الکسانیان و آروتونیان ارمنی آپارتمان هدیه گرفتند
 
الکسانیان دارنده مدال طلا و آروتونیان مرد نقره ای ارمنستان در المپیک برزیل، یک آپارتمان به ارزش یک میلیون دلار در ایروان جایزه گرفتند. در مراسم اهدای جایزه به مدال اوران ارمنستان در المپیک، سرکسیان رئیس جمهور ارمنستان علاوه بر یکصد هزار دلار جایزه نقدی، یک آپارتمان به هریک از این دو کشتی گیر فرنگی کار اهداء کرد.
 
السکانیان دارنده مدال طلای وزن 98 کیلوگرم المپیک است و آروتونیان نیز به دلیل ناداوری با شکست در دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم مقابل استفانک صرب به مدال نقره کشتی فرنگی المپیک رسید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار