ملکی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصادف سرویس مدرسه در شهرک راه آهن/ حادثه خسارت جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تصادف سرویس مدرسه با پژو 405 در شهرک راه آهن حادثه جانی به همراه نداشته است.

تصادف سرویس مدرسه در شهرک راه آهن/ حادثه خسارت جانی نداشت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 6:34 برخورد 2دستگاه خودروی پراید و 405 واقع در شهرک راه آهن، بلوار کاخ اعلام شد که در پی گزارش این حادثه، 2 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه پراید(سرویس مدرسه) با 4 سرنشین( 3 دختر حدودا 8 ساله به همراه راننده) با یک خودروی 405 تک سرنشین برخورد کرده است.

ملکی ادامه داد: قبل از رسیدن نیروهای آتش نشان به محل حادثه، دو دختر 8 ساله و راننده سرویس که دچار آسیب دیدگی سطحی از ناحیه سر و صورت شده بودند از خودرو خارج شدند، اما یک دختر دیگر در داخل خودرو محبوس ماند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: آتش نشانان عملیات را برای نجات دختر 8 ساله با احتیاط آغاز کردند و موفق به خروج وی از خودرو شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشته ایم، ادامه داد: دختر محبوس شده نیز دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود که پس از پایان عملیات، ساعت 7:02 تمامی مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی، از مدیران و مسئولان مدارس تقاضا داریم تا سلامت خودروها و راننده را برای کاهش حوادث کنترل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار