توصیه پرویز پرستویی به رعایت منش های انسانی+اینستاپست

پرویز پرتویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از رعایت کردن منش های انسانی گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در صفحه اینستا گرامش ازرعایت منش های انسانی که بهترین توصیف به عنوان خلق و خوی طبیعی یک فرد می باشد گفت.
پرستویی نوشت:

"خیلی چیزها را یادمان دادند و خیلی چیزها را هم یاد گرفتیم.یادمان دادند کار برای پول است و پول برای آسودگی ست.یادمان دادند حق را باید گرفت.گفتند مرد باش و بردگی نکن که دورانش سر آمده.
گفتند جوابِ "های"، "هوی" است... اما یادمان ندادند و یاد هم نگرفتیم که انسانیت برای انسانیت.مهر برای مهر.بخشش برای بخشیده شدن.نگفتند حق را، هم می‌دهند و هم می‌گیرند.و اصلاً کسی نبود که بگوید قانون طبیعت یعنی چه!نه در مدرسه کتابی به نامش داشتیم و نه در جامعه کسی الگویمان بود.
کسی نگفت که کعبه قلب آن آدم‌هایی‌ست که می‌شکند و ریختن بنایش، می‌شود خاموشیِ یک ستاره از آسمان... شکستن‌ها را خوب یادگرفتیم و نوبت به ترمیم که رسید، روشنفکر شدیم...
گفتیم به ما ربطی ندارد...!گفتیم هر کسی دردی دارد و خواستیم مسئول دردهای خودمان باشیم...!!! کسی نگفت که درد برای درد.
و آن اندک کسانی هم که سعی در خوب بودن دارند، نه برای اصالت روح و نه بخاطر نیک بودن است که از سرِ ترسِ کارهای طبیعت و برگشت به خودشان کمی از دیگران محتاط‌ترند."





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار