هفته ششم لالیگا

لاس پالماس 2 رئال مادرید 2/دومین تساوی پیاپی کهکشانی ها

در ادامه هفته ششم لالیگای اسپانیا رئال مادرید مهمان تیم لاس پالماس بود که در نهایت با نتیجه دو بر دو برابر این تیم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته ششم لالیگای اسپانیا رئال مادرید مهمان تیم لاس پالماس بود که در نهایت با نتیجه دو بر دو برابر این تیم متوقف شد.

مارکو آسونسو دقیقه 33 برای رئال گلزنی کرد. حرکت زیبای ناچو و شوت زیبای او را هررا دفع کرد اما توپ در برگشت مقابل آسنسیو قرار گرفت و وی را ضربه سر، دروازه میزبان را باز کرد.

دقیقه 38 تانا گل تساوی را وارد دروازه رئال کرد.ضربه سر ضعیف واران باعث شد توپ مقابل پای تانا قرار بگیرد و او باز ضربه دقیق دروازه رئال مادرید را باز کرد.

دقیقه 67 کریم بنزما که چند دقیقه قبل به میدان آمده بود توانست گل دوم را برای کهکشانی ها به ثمر برساند.حرکت تیمی خوب این تیم باعث شد رونالدو در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. ضربه وی با واکنش هررا برگشت داده شد و در ریباند بنزما رئالی را به گل دوم رساند.

اما در نهایت دقیقه 85 آروجو گل تساوی را زد. سانتر زیبای تانو روی دروازه را لیوایا با یک ضربه سر مقابل آروخو قرار داد. ضربه وی را کاسیا دفع کرد اما در ریباند وی دروازه رئال مادرید را گشود.

 این مسابقه با همین نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

رئال با این تساوی برای دومین هفته پیاپی بود که دو امتیاز از دست داد و با 14 امتیاز صدرنشین است. لاس پالماس نیز با 10 امتیاز  پنجم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار