به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اخبار حوادث و انتظامی امروز در این بسته خبری گرد آوری شده است.

سخنگوی اورژانس تهران گفت: شب گذشته یک سرباز وظیفه از پشت بام پارکینگ موزه ملی ایران به پایین پرتاب شد.


برادرانم مرا اذیت می‌کنند، سامان گناهی ندارد و من مجبور شدم از خانه فرار کنم، پدرم قصد داشت مجدداً ازدواج کند و من جایی برای ماندن و زندگی نداشتم، روزی که از خانه فرار کردم...


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: تصادف سرویس مدرسه با پژو 405 در شهرک راه آهن حادثه جانی به همراه نداشته است.


حکم اعدام مرد جوانی که از کانال کولر وارد منزلی شده و دختر جوانی را به طرز فجیعی مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تائید شد.


زن و مردی که منتظر شروع جلسه دادرسی بودند، چندان تناسبی از نظر سنی با هم نداشتند. طبیعی بود که هر کسی در نگاه اول تصور کند آنها مادر و فرزند یا دست‌کم خواهر و برادر هستند. اما در واقع به‌عنوان زن و شوهر آمده بودند برای طلاق.


روز جمعه 2 مهرماه امسال یک تیم کوهنوردی 6 نفره از استان تهران برای صعود به منطقه امامزاده داود و روستای «رندان» شروع به حرکت کردند که در حین صعود یکی از کوهنوردان به دلیل ضعف و خستگی از صعود جا می‌ماند.


نه فقط اسمش، خودش هم خارجی است. این روزها «سورپرایز» یا همان «سورپریز» درست مثل همه پدیده‌های نوظهور بی‌هویت، راهش را کج کرده به رابطه‌ها.


«سهیلا»، قربانی اسیدپاشی، نمود همان جوهره درد است؛ دو سال پیش درد، مچش را گرفت و منتظر است دوره‌اش تمام شود اما تقریبا متوجه شده که این «درد درونی» دوره ندارد.


دختر نوجوان در حال اسکی بازی ناخواسته مرگ یک پدر را رقم زد.



پیرزن سنگدل با ضربه چاقو به قفسه سینه همسر خود زد و او را راهی بیمارستان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار