همایش هفته دفاع مقدس وفرهنگیان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه همایش هفته دفاع مقدس و فرهیختگان به مناسبت روز قشر بسیج پیشکسوتان با حضور یادگار هشت سال دفاع مقدس، سردار حاج صادق آهنگران و مردم شهید پرور ارومیه به همت هیات رزمندگان اسلام این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: مکتب رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، مکتب عاشورایی بود، فرهنگ عاشورایی امروزه لرزه بر اندام اسرائیلی ها می اندازد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی، با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان ایران در جهان اسلام الگو شده است، گفت: تفکر بسیجی باعث رهایی کشورهای اسلامی در مقابل استکبار شده است.

وی با یادآوری فرمایش امام راحل «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد»، اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با تاسی از مکتب عاشورا و نهضت کربلا از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا اسلام، قرآن و نظام که برپایه ولایت بنا شده، زنده بماند.

حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، ایمان، مقاومت، حفظ ارزشها و حفظ خون شهدا را از مهمترین استراتژی ملت ایران در مقابل استکبار ودشمنان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران شناسنامه دارد و کوردلان عالم به نظام نگاه کنند و بدانند این انقلاب ریشه الهی دارد، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم ذلیل هستند، خدا امروزه به نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه عزت داده است.

این مراسم با مداحی حاج صادق آهنگران یادگار دوران دفاع مقدس زینت یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.