مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مراسم بازگشایی مدارس استان از اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس استان در قالب پروژه مهر امسال خبر داد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فريدون سيدمصطفوي با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهداو تبریک اغاز مدارس اظهار داشت: پروژه مهر از پروژه هاي عظيمي است كه در طول سه ماه تابستان اجرا مي شود و مقدمات لازم برای بازگشايي باشكوه مدارس در روز ٣ مهر را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش استان در طول ٩٠ روز تابستان توانست روند پروژه مهر را به خوبي به اتمام برساند؛ افزود: امروز خرسندیم که در روز بازگشایی مدارس، هیچ دانش آموزی در سراسر استان از حضور معلم در کلاس درس بی بهره نیست و فرآیند تعلیم و تربیت در تمامی مدارس استان آغاز شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان از ثبت نام ٥٤٤ هزارو ٦٢٦ نفر از دانش آموزان استان تاکنون خبر داد و گفت: امسال بیش از ٥٩ هزار نفر در مقطع اول ابتدايي در سطح استان مشغول به تحصيل می شوند و با اشاره به بازنشستگی ١هزار و ١١٠ نفر همكار فرهنگی در سطح استان ادامه داد: امسال با انتقال ٦٨٠ نفر از همکاران موافقت شد.

سید مصطفوی با بیان اینکه مديران آموزش و پرورش بايد روزانه ٧٥٠ مساله را رصد كنند؛ اضافه کرد: عدالت و کیفیت آموزشی، طرح آموزش دانش آموزان دو زبانه و چندپایه، برگزاری آزمونهای با کیفیت، آموزش قرآن و نماز، المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای و بررسی آسیبهای اجتماعی اولویتهای آموزش و پرورش استان در سالجاری می باشد.

وی از کلیه دستگاههای اجرایی که در اجرای پروزه مهر 95 با آموزش و پرورش همکاری کردند، تقدیر کرد و گفت: مشارکت شهرداری ها در بهینه سازی فضای درونی و بیرونی مدارس و بویژه هزینه بیش از یک میلیاردی شهرداری ارومیه برای این منظور قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.