هفته ششم لیگ جزیره

منچستریونایتد4 لستر سیتی1/مورینیو به «انیشتین ها» درس فوتبال داد

شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری جذاب لستر سیتی را در هم کوبیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین دیدار از هفته ششم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستر یونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که در پایان شیاطین سرخ موفق شدند مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه چهار بر یک مغلوب کنند.

دقیقه 22 گل اول مسابقه برای شاگردان مورینیو زده شد. سانتر دقیق دالی بلیند از روی نقطه کرنر را کریس اسمالینگ مدافع پیش کشیده یونایتد با ضربه سر وارد دروازه روبرت تسیلر کرد.

دقیقه 37 خوان ماتا اختلاف را دو برابر کرد. روی حرکت عالی بازیکنان یونایتد و مثلث تشکیل شده بین پوگبا ، لینگارد و ماتا در آخر این بازیکن اسپانیایی یونایتد بود که با ضربه ای دقیق گل دوم را هم به ثمر رساند.

سه دقیقه بعد منچستر گل سوم را هم زد. روی یک غافلگیری در ضربه کرنر ، بلیند توپ را سریع به ماتا پاس داد و این بازیکن نیز آن را جلوی دروازه زمینی برای راشفورد ارسال کرد تا گل سوم منچستر با ضربه این مهاجم جوان به ثمر برسد.

اما این پایان آتش بازی شیاطین در نیمه نخست نبود و دو دقیقه بعد یعنی دقیقه 42 پوگبا گل چهارم را به ثمر رساند تا گران ترین بازیکن تاریخ نیز بالاخره پایش به گلزنی باز شود و از فشار انتقاد ها بکاهد. این گل نیز مانند گلهای اول و سوم از روی ضربه کرنر از سمت راست دروازه لستر به ثمر رسید و اینبار سانتر بلیند روی سر پوگبا فرود آمد و او دروازه را باز کرد.

لستر سیتی در نیمه دوم موفق شد تنها به یکی از گلها پاسخ دهد. دقیقه 60 دمارای گری روی شوتی زیبا دروازه دخیا را باز کرد و اختلاف را به سه گل رساند.

البته لستر باز هم می تواسنت روی شوت از راه دور دروازه یونایتد را باز کند اما واکنش فوق العاده دخیا اجازه این کار را به آنها نداد تا بازی در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود تیم میزبان به پایان برسد.

منچستر با این پیروزی 12 امتیازی شد و موقتا به رتبه سوم رسید.لستر نیز همچنان با هفت امتیاز دوازدهم است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار