نود هزار معلول اصفهانی کارت منزلت شهروندی دریافت می کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی ویژه معلولین شهر اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح منزلت شهروندی ویژه معلولین شهر اصفهان در شش ماهه دوم سال جاری اظهار داشت : حدود 90 هزار نفر از شهروندان اصفهانی در قالب گروههای نابینایان ، ناشنوایان ، معلولین جسمی ، حرکتی و ذهنی مشمول این طرح می شوند و از ابتدای مهرماه توزیع کارت منزلت شهروندی در میان این بخش از شهروندان آغاز خواهد شد.

مهدویان فر افزود : کارتهای منزلت شهروندی ویژه استفاده از کلیه خدمات شهری هم چون بازدید از اماکن فرهنگی و گردشگری ، استفاده از اماکن تفریحی ، ورزشی و حمل و نقل عمومی همراه با تخفیفات ویژه است .

وی خاطر نشان کرد : برخی از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده در این طرح خانواده محور بوده و برنامه ریزی ها طوری انجام شده است تا علاوه بر خود شخص ، خانواده او نیز بتوانند از این تخفیفات بهره مند شوند.

مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد : علاوه بر توزیع کارتهای منزلت شهروندی در میان معلولین شهر ، اقدامات گسترده دیگری نیز در صدر اولویتهای اجرایی شهرداری اصفهان برای فرهنگسازی و آگاه سازی شهروندان در برخورد با معلولین قرار خواهد داشت.

مهدویان فر با اشاره به ظرفیت رسانه ای موجود در شهر خاطر نشان کرد : ارائه برنامه های ویژه در سیمای شهر و صدای شهر بطور مستمر و در قالب مستند و ارائه گزارش در رسانه های مکتوب هم چون روزنامه اصفهان زیبا بی شک در این راستا مثمر ثمر خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی حفیظ
۰۰:۴۵ ۲۳ دی ۱۳۹۶
اینجانب جانباز40 درصد هستم چگونه میتوانم ثبت نام کنم؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
برای ایاب و ذهاب