فردا روز سرنوشت ساز برای جودو است،روزی که مدعیان صندلی ریاست این فدراسیون با هم رقابت خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جودو یکی از رشته های مهم المپیکی است که سالهاست با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم میکند حواشی که انگار قرار نیست دست از سر این ورزش رزمی بردارد.

این حواشی تا روز قبل از انتخابات هم کشیده شد از افشاگریهای سعید ملایی جودوکار اینده دار المپیکی گرفته تا صحبتهایی مبنی بر محرومیت و عدم حضور بعضی از کاندیداها در مجمع فردا و بحث بازنشستگی. با تمام این تفاسیر ۱۳ نماینده احراز صلاحیت شده ساعت ۱۰ صبح فردا در سالن همایش اکادمی ملی المپیک دور هم جمع خواهند شد از رئیس اسبق این فدراسیون گرفته تا نایب رئیس کنونی و دبیران اسبق و مربیان و ملی پوشان سالهای نه چندان دور جودو, هرکدام با رای هایی که از قبل برای خود در نظر گرفته اند با هزار امید و ارزو پای به این صحنه رقابت خواهند گذاشت رقابتی که شاید از فردا بتواند جودوی ایپون شده را از خاک بلند کند.

فردا روز سرنوشت سازی برای جودو است که باید منتظر ماند و دید که ایا خون تازه ای به رگهای جودو تزریق میشود؟ ایا جودو به عقب برمیگردد؟ ایا رئیس جدید از کسانی استفاده میکند که قبلا در پست های مختلف این فدراسیون نمره قبولی نگرفته اند؟ باید دید بحث جودو پایه و استعدادیابی به کجا خواهد کشید. امیدواریم ناخدای جدید این کشتی به گل نشسته از افراد مردود شده در ادوار گذشته استفاده نکند و به جای پسرفت به فکر پیشرفت و تعالی این ورزش بزرگ و المپیکی باشد.

اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جهت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو در مورخ 95/7/4 به شرح زیر است. نفرات یاد شده باید راس ساعت مقرر در محل برگزاری انتخابات حضور داشته باشند .

همچنین دفتر امور مجامع وزارت و رزش و جوانان آورده است:  بدیهی است رعایت قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مصوب 91/1/15 برای تصدی ریاست فدراسیون ، همچنین رعایت قوانین اعلام شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور در مورد افراد دو شغله ، بازنشستگان و اعضاء شورای شهر برای حضور در انتخابات الزامی است . اسامی کاندیداها به شرح ذیل می باشد:

آقای مرتضی آزاد

 آقای مهرداد حسن زاده دوگوری 

آقای رشید خدابخش

آقای مهدی درخشنده بخت

آقای سید مجید زارعیان

آقای حسین قمی

آقای رضا میرفلاح نصیری

آقای محمد بلوطی

آقای ابوالفضل حیدریان بابلی

آقای محمد درخشان مبارکه

آقای امیرحسین سیاحی

آقای آرش میراسماعیلی

سرکار خانم روشنک دولتشاهی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
هرکی رییس میشه بشه انشاالله که ارش نشه
آخرین اخبار