مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست این وزارتخانه فراهم کردن امکانات تحصیلی برای تک تک دانش آموزان ایرانی است، گفت: در همین راستا 120 مدرسه با تنها یک دانش آموز در کشور فعالیت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سید رحیم میرشاه ولد افزود: علاوه بر این تعداد، صدها مدرسه دیگر در کشور وجود دارد که کمتر از پنج دانش آموز دارند.


وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق محروم که هیچ سازمان و ارگان دولتی وجود ندارد آموزش و پرورش با وجود مدرسه و کلاس حاضر است تا به فرزندان این آب و خاک خدمت کند.

میرشاه ولد ادامه داد: موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد آماده کردن دانش آموزان از لحاظ روحی و روانی برای آغاز یک سال جدید تحصیلی دیگر است که خانواده ها در این میان نقش بسیار حساسی دارند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآوری کرد: از سوی دیگر دانش آموزان نیز باید با مشخص کردن هدف خود با تفکر و اندیشه به تحصیل مشغول شوند چرا که تجربه ثابت کرده افرادی موفق تر خواهند بود که با برنامه و هدف درس بخوانند.

وی در ادامه خواستار مشارکت دانش آموزان در امر تدریس شد و گفت: این موضوع نیازمند همکاری معلمان و فرهنگیان نیز هست چرا که آن ها باید بدانند کلاسی پویا و با نشاط خواهد بود که همه افراد در امر تعلیم و آموزش مشارکت کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.