شرکت صنعتی دانش بنیان شیراز سامانه های نوین افرا بزرگترین تولید کننده 60درصد مقره در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل شرکت صنعتی دانش بنیان سامانه های نوین افرا گفت: نخستین محموله صادراتی عایق های الکتریکی به افغانستان صادر می شود.
علی فیروز ثانی  با بیان اینکه در این شرکت 50نفر برای تولید روزانه دو هزار عایق با کیفیت مشغول به کار هستند، افزود: در حال حاضر این عایق ها در کشورهای چین و هند با کیفیت پایین تر و با قیمت 9 دلار است،که در ایران قیمت این عایق ها 6 دلار است.
وی ادامه داد: از سال 88تولید این عایق ها آغاز شده و در ایران تنها 20 نوع مواد تولید می شود،و هم اکنون93 نوع مواد و قطعات الکتریکی و دانش ساخت هفت درصد دیگر نیز در ایران ساخته می شود که قیمت ساخت آن برای پالایشگاه زیاد است.
وی تصریح کرد: هم اکنون کشور ایران توانسته است،با به روز ترین فناوری ها دنیا 12 نوع عایق را تولید و به دنیا عرضه کند که 18 محصول جدید هم طراحی  شده و تا سال آینده وارد بازار
می شود.
وی اضافه کرد: در گذشته پایه های عایق با شیشه یا سرامیک ساخته می شد که امروزه با به روز ترین فناوری ها با سیلیکون ساخته می شود.
علی فیروز ثانی  خاطر نشان کرد: شرکت صنعتی دانش بنیان سامانه های نوین افرا بزرگترین تولید کننده عایق های الکتریکی در خاورمیانه است و علاوه بر تامین 60 درصد بازار های داخلی به یک برند در دنیا تبدیل شده و به زودی وارد بازار های جهانی می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار