اصفهان؛

دفاع مقدس یک واقعیت است نه فراموش شدنی نه تکرار شدنی

هفته دفاع مقدس ، مانندمراسم محرم و صفر وعظیم ترین روز جهان اسلام عاشوراست.

سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) اصفهان سردار استکی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در مراسم غبارویی گلزار شهدای کجان نایین در خصوص هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس ، مانندمراسم محرم و صفر وعظیم ترین روز جهان اسلام عاشوراست.
وی افزود :هفته دفاع مقدس،یادآوری ودلاوری انسانهایی است که با ایستادگی ، مقاومت ، فداکاری نشان دادند ملت ما حسینی وار قدم برداشته است .
سردار استکی بیان داشت : شهدای ما رهرو راه معلمی بودند که با خون 72 تن از یاران باوفایش درس فرهنگ ایثار، فداکاری و از همه مهمتر تقرب الهی آموخت.
فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) اصفهان تاکید کرد: مردم ما در گرامی داشت هفته دفاع مقدس، رشادت ها و مقاومت های رزمنده ها ، جانبازان و آزادگان راتا ابد زنده نگه دارند.
وی توکل بر خدا و اطاعت از ولایت فقیه را ، پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و حضور گسترده مردم عامل شکست دشمن در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
سردار استکی تصریح کرد :دفاع مقدس یک واقعیت است نه فراموش شدنی نه تکرار شدنی و این باید برای نسل جوانی که تاکنون فضای جنگ را ندیده اندبازگویی شود.
وی با بیان فرهنگ معارف دفاع مقدس از ویژگی های اساسی در پیروزی ملت بزرگ ایران است بیان کرد : ایثار ، فداکاری ، توسل به ائمه ، پیروی از ائمه و ولایت ، وحدت و یکپارچگی ، همه اینها آموزه هایی است که در جنگ به دست آوردیم باید با آن ابتکارات و ایثاری که مردم در دفاع مقدس انجام دادند امروزه در مقابله با فتنه ها و دسیسه های دشمنان بکار گیرند.
فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) اصفهان درپایان با اشاره به وصیت نامه شهدا گفت : پشتیبان رهبر و ولایت فقیه باشید تا همیشه در همه عرصه ها ملتی موفق و پیروز داشته باشیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار