مشهد؛

آغاز نام نویسی از پذيرفته شدگان دستيار تخصصي باليني پزشکي

نام نویسی از پذيرفته شدگان چهل و سومین دوره آزمون پذيرش دستيار رشته هاي مختلف تخصصي باليني پزشکي سال تحصيلي ۹۶-۹۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

آغاز نام نویسی از پذيرفته شدگان دستيار تخصصي باليني پزشکي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بر اساس اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تمامی پذيرفته شدگان چهل و سومین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي می توانند نام نویسی اوليه را به صورت اينترنتي با مراجعه به نشانی http://stu.mums.ac.ir/registration/Authenticate.php بر اساس راهنماي ثبت نام از طريق تکميل دقيق فرم هاي ثبت نامي، گزينش و ارسال مدارک مورد نياز از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه مورخ ۱/۷/۹۵ لغايت یکشنبه ۴/۷/۹۵ انجام دهند.

همزمان با نام نویسی اینترنتی با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://lawoffice.mums.ac.ir فرم تعهد مربوط را با توجه به مطالب مندرج در فایل راهنما دانلود و چاپ نمايید.

پس از انتخاب نوع تعهد و چاپ آن، به صورت حضوری به همراه مدارک به نشانی ذیل به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمايید. ( پذیرفته شدگان می توانند به نشانی الکترونیکی http://www.notary.ir/registry_filter_registry?city=۱۰&domain=All

مراجعه و نشانی دفاتر اسناد رسمی حوزه ثبتی استان خراسان رضوی را دریافت و یا به دفترخانه های اسناد رسمی سایر شهرهای کشور نیز مراجعه نمایند.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: آغاز ، نام نویسی ، بالینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.