همدان؛

شناسایی بیش از سه هزار بازمانده از تحصیل در همدان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: ۳ هزار و ۳۰۰ بازمانده از تحصیل در گروه سنی ۶ تا ۱۱ سال در همدان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس احمدی مقیم گفت: پارسال 3 هزار و 300 بازمانده از تحصیل در گروه سنی 6 تا 11 سال در همدان شناسایی شدند و امسال در هفته دوم مهر ماه برای جذب این افراد در مدارس مورد رصد قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین 600 نفر از دانش آموزان عشایر و بی سواداشناسایی بیش از سه هزار بازمانده از تحصیل در همدانن در گروه سنی 6 تا 17 سال این قشر در همدان شناسایی و جذب مدارس شدند.

احمدی تصریح کرد: افراد بازمانده از تحصیل در گروه سنی 10 تا 49 سال در نهضت سواد آموزی جذب شدند و تا کنون 3 هزار و 770 نفر تحت پوشش این نهضت قرار گرفتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: یکی از هدفگذاری های نهضت سواد آموزی جذب 7 هزار نفر از افراد بازمانده از تحصیل است.

احمدی مقیم با بیان اینکه تا پایان آذرماه ثبت نام از افراد در کلاس های نهضت سواد آموزی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هر سواد آموزی که در این کلاس ها شرکت کند علاوه بر دریافت لوازم التحریر و کتاب رایگان مبلغ 140 هزار تومان اخذ می کند.

وی گفت: در سال گذشته به هر مربی که اقدام به تشکیل کلاس های نهضت سواد آموزی می کرد مبلغ 650 هزار تومان و در سال جاری 725 هزار تومان دریافت می کند.

 انتهای پیام/ د

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار