استاندار یزد گفت: اولیاء، دانش آموزان و دانشجویان، نقش مهمی در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سید محمد میرمحمدی گفت: از آنجا که این سرشماری در مرحله نخست به صورت اینترنتی است نقش دانش آموزان در برگزاری آن بسیار مهم است.

میرمحمدی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سال تحصلیی جدید از امرور به صورت اینترنتی در سراسر کشور و استان یزد آغاز می شود اظهار داشـت: دانش آموزان و دانشجویان می توانند در این زمینه کمک بزرگی برای مسئولان باشند.

استاندار یزد تصریح کرد: آمار صحیح، پایه برنامه ریزی های آینده است و چون برنامه ریزی ها باید مبتنی بر واقعیتها باشد از این رو آمار درست و صحیح نقش مهمی در این برنامه ریزی ها دارد.


میرمحمدی در ادامه، هفته دفاع مقدس و تقارن آن با سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و افزود: دانش اموزان باید از نظر علمی پیشرفت لازم را داشته باشند تا بتوانیم در مبارزه با دشمن از نظر قدرت دفاعی موفق باشیم و هیچکس چشم طمع به اب و خاک ما نداشته باشد.

استاندار یزد گفت: دانش آموزان بعنوان نسل آینده، نقش مهمی در پیشرفت کشور دارند و از این رو در کنار تعلیم باید تهذیب را هم مد نظر داشته باشند تا در زمینه کرامت های انسانی و اخلاق اسلامی نیز سرامد باشیم.

وی از همه اقشار جامعه برای همکاری لازم با ماموران سرشماری دعوت کرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.