مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستا گرامش حال خوب و آرامش امروز را مدیون مردان غیوری دانست که با گذشت، ایثار و فداکاری جنگیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در 31 شهريور 1359 رژيم بعثي عراق با تصميم و طرح قبلي و با هدف برانداختن نظام نوپاي جمهوري اسلامي جنگي تمام عيار را عليه ايران اسلامي آغاز کرد. صدام حسين رييس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربين‌هاي تلويزيون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزاير، آغاز تجاوز رژيم بعثي به خاک ايران را اعلام کرد.

این تاریخ در تقویم ملی  به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.
مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درصفحه اینستاگرامش  با انتشار پستی در رابطه با هفته دفاع مقدس ، هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را مهمترین اتفاق تاریخ معاصر ایران دانست.
میناوند نوشت:
"سلام.هر سال این روزها تداعی کننده یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ معاصر ایران است،جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس مردان و زنان سرزمینم از مرزهای این خاک پر برکت.
شاید من و نسل من این واقعه را به خوبی درک کردیم و زخمهایش را دیدیم و درد کشیدیم، ما که سال های کودکی و نوجوانی را با صدای بمب و آژیر و گلوله و خون و زخم سپری کردیم. حال خوب و آرامش امروزمان را مدیون مردان غیوری هستیم که با گذشت، ایثار و فداکاری جنگیدند تا ذره ای از خاک مقدس ایرانمان به دست دشمن نیفتد.مردانی که هنوز هم در میان ما هستند و آنهارا با زخم ها و دردهایشان فراموش کرده ایم و با بی معرفتی تنهایشان گذاشته ایم. کاش یادمان نرود حال امروزمان را مدیون چه عزیزانی هستیم، کاش خودمان را میان روزمرگی ها گم نکنیم ."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار