بازیکن ایرانی شاغل در لیگ سوئد گفت: من از بچگی استقلالی بودم و دوست دارم در این تیم فوتبال بازی کنم.

بغدادی: من استقلالی ام / باید از منصوریان حمایت شودماهان بغدادی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره شرایطش در لیگ سوئد اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و در تیمم وضیعت مساعدی را دنبال می کنم. تقریبا در تمام دیدارها 90 دقیقه به میدان بروم و در هفته های گذشته نیز چند گل به ثمر رساندم.

وی افزود: در مجموع، امکانات زیادی در این کشور وجود دارد و همین موضوع سبب شده با روحیه بالاتری فوتبال بازی کنم. 3 بازی دیگر تا پایان فصل لیگ برتر سوئد باقی مانده و پس از آن درباره آینده فوتبالی ام تصمیم می گیرم.

بغدادی درباره احتمال حضورش در لیگ ایران بیان کرد: من از فصل گذشته با چند تیم صحبت کردم اما تصمیم گرفتم بازهم در فوتبال سوئد بمانم و پس از آن راهی لیگ ایران شوم، به هر حال همه می دانند که من استقلالی هستم و دوست دارم در این تیم بازی کنم.

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ سوئد درباره مشکل سربازی اش تصریح کرد: یک سری مشکلات وجود داشت اما صحبت هایی که کردم می توانم در دانشگاه ثبت نام و فوتبال نیز بازی کنم از این نظر مشکلی ندارم. 

وی درباره احتمال حضورش در استقلال تصریح کرد: 3 بازی دیگر تا پایان فصل لیگ برتر سوئد باقی مانده و پس از آن درباره آینده فوتبالی ام تصمیم می گیرم.

بغدادی در پایان گفت: از هواداران استقلال تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند و مرا در شبکه های اجتماعی حمایت کردند. من بازیهای استقلال در لیگ شانزدهم را دنبال می کنم و به نظرم باید به علیرضا منصوریان فرصت بدهند تا بتواند نتایج گذشته را جبران کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
چه جور تيتر زدنه، فكر كردم ابوبكر بغداديه
آخرین اخبار