اصفهان؛

ضرورت نگاه بلند و ریشه‌ای به اعتبارات پرسنلی و مشکلات زندان‌ها

مدیر کل زندانهای اصفهان گفت: امیدواریم با نگاه بلند و ریشه ای این سازمان برخی مشکلات موجود تا پایان سال کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،اسدالله گرجی زاده مدیر کل زندانهای اصفهان در دیدار با اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه این استان وضعیت حقوقی و مشکلات مالی کارکنان و زندانهای این استان را تشریح کرد.

وی  با تبریک عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس از تلاش ها و تعاملات و هماهنگی های سازمان برنامه و بودجه استان بامجموعه زندانهای استان اصفهان  در رفع مشکلات بودجه ای و اعتباری از سختی و مشقت کار زندانبانی و کارکنان سخن گفت و اظهارامیدواری کرد با نگاه بلند و ریشه ای این سازمان برخی مشکلات موجود تا پایان سال کاهش یابد.

گرجی زاده در ادامه با اشاره به نوع کارکرد کارکنان در زندانها گفت: پرسنل و کارکنان زندانها در طول خدمت در زندان به نوعی خود محبوس شده اند و باید با پرداخت حداقل حقوق و مزایایی که دولت و قانونگذار مشخص کرده جبران گوشه ای ازخدمات وی را به عهده گرفت.

مدیر کل زندان های استان اصفهان خدمت در زندانها توسط مجموعه ای از کارکنان تلاشگر و ایثارگر را حرکتی ماندگار و باارزش عنوان کرد و تصریح کرد:نیمی از پرسنل از مجموعه خانواده ایثار گران هستند که یک عضو خانواده وی در زمان انقلاب و دفاع مقدس برای امنیت و ارامش جامعه فدا و یا جانفشانی کرده و امروز عضو دیگری در سنگر اصلاح و تربیت برای توسعه امنیت و ارامش قدم برمی دارد.

وی در ادامه با تشریح خدمات و فعالیت های زندان های استان اصفهان هم گفت: نگهداری زندانیان درون زندانها تعامل و همکاری همه دستگاهها را می طلبد و امروز رفع حداقل مشکلات زندانیان در بهداشت و درمان و تغذیه از جمله انتظارات اولیه است که باید به نوعی برطرف شود.
در ادامه نیز اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان طی سخنانی با تبریک اعیاد گذشته و آغاز هفته دفاع مقدس انتصاب گرجی زاده به عنوان مدیرکل زندانهای استان را تبریک گفت.

وی در این دیدار نیز با اشاره به نوع آسیب های موجود درجامعه کمک و یاری به دستگاههای همچون زندان را بدون توجه ندانست و اظهارامیدواری کردفراتر از آنچه مشخص گردیده کمک و مساعدت شود.

 اکبری در ادامه در تشریح وضعیت بودجه استان اصفهان نیز سخنانی بیان و به برخی چالش ها و مشکلات فراروی اشاره کرد.

گرجی زاده در این دیدار نیز با تشریح وضعیت آسیب در زندانها و بین خانواده ها و مشکلات فراروی کارکنان از وی خواست  تا درزمینه تخصیص اعتبارات این سازمان را یاری رساند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.