امام جمعه میاندوآب گفت: امنیت نخستین شرط برای رشد و توسعه در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در میاندوآب در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت موضوع امنیت، اظهار کرد: امنیت نخستین شرط برای رشد و توسعه در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

امام جمعه میاندوآب افزود: بسیاری از کشورها علی رغم داشتن سرمایه های عظیم اقتصادی، قادر به توسعه نیستند چون امنیت در آن کشورها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت ها، بدون امنیت ارزشی ندارند، گفت: امنیت و ولایت فقیه مهم ترین نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه به برکت این امنیت، ایران اسلامی روز به روز به پیشرفت و اقتدار خود ادامه می دهد، اظهار کرد: به برکت نعمت ولایت فقیه و خون شهدا به نقطه ای رسیده ایم که علاوه بر امنیت کشور خودمان، نیروهای جان برکف سپاه قدس و بسیجیان و مدافعان حرم امنیت دیگر کشورها را هم رقم می زنند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، با اقتدار و صلابت به راه پر فروغ خود ادامه می دهد و ان شالله که وعده الهی نزدیک است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.