معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دوره آموزش ضمن خدمت "مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانح" ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزارشد.

برگزاری دوره آموزش مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانحبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ؛هادی فرشید با اشاره به اینکه مفاهیم کلی در حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و مدیریت بحران سر فصل های این دوره آموزشی است، افزود: شناخت سیستم های ارتباطی و اطلاع رسانی، آشنایی با بسترهای کاربردی فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن در مدیریت بحران، ویژگی سیستم های اطلاع رسانی و ارتباطی و اثرات توسعه آن در مدیریت بحران ، از مباحث این دوره ی آموزشی می باشد.

وی گفت: دوره های آموزش ضمن خدمت با هدف ارتقا سطح کیفی سرمایه های انسانی ، توسعه ی آگاهی های عمومی کارکنان وافزایش اثر بخشی ،در ارائه خدمات آموزشی، برگزار می شود.

فرشید ارتقای توانمندیهای علمی و عملیاتی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره برشمرد واظهار داشت: در راستای اهداف و سیاست های کلان جمعیت وبه منظور ایجاد ظرفیت های لازم در خصوص توانمندی و به روز بودن پرسنل هلال احمر ، برگزاری دوره های ضمن خدمت ، در دستور کار این معاونت قرار گرفته و به طور جدی در حال پیگیری و اجراست.

گفتنی است در این دوره آموزشی 50 نفر از پرسنل سراسر استان، به مدت 16 ساعت ،مطالب آموزشی مرتبط با دوره " مدیریت ارتباطات و اطلاعات در سوانح " را فرا میگیرند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار