مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و ام جی GS + جدول

محصولات کیا اسپورتیج و ام جی GS از جمله خودروهای میان رده وارداتی محسوب می شوند که در برخی ویژگی ها به هم شباهت دارند .

به گزارش گروه نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رده شاسی بلندهای میان رده بازار ایران یکی از شناخته ترین خودرو ها کیا اسپورتیج و MG-GS است که  در برخی از ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند؛در این گزارش به بررسی این ویژگی هامی پردازیم.


نگاهی گذرا به کیا اسپورتیج

این خودرو در لیست شاسی بلندهایی قرار می گیرد که در بازار پر تلاطم ایران خوش اقبال است. هر سه نسل پیشین این کره ای جذاب فروش قابل توجهی در کشور ما داشتند. در سال 2006 اولین نسل , در سال 2011 دومین نسل و سال گذشته میلادی سومین نسل کیا اسپورتیج رونمایی شد.






مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و  ام جی  GS  + جدول

مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و  ام جی  GS  + جدول


 نگاهی گذارا به MG – GS
 

مدل GS از چند جهت برای MG اهمیت دارد؛ اول اینکه این خودرو اولین SUV در تمام تاریخ دراز مدت MG است. دوم اینکه این خودرو اولین خودرویی خواهد بود که پس از فروخته شدن ام جی به چینی‌ها، فروشش در اروپا از مرزهای بریتانیا فراتر رفته و در سایر کشورهای اروپایی نیز به فروش خواهد رسید. و در آخر اینکه این خودرو با دستی پر از تجهیزات فنی و رفاهی و با داشتن قیمتی رقابتی پا به بازارهای جهانی گذاشته است .

مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و  ام جی  GS  + جدول

مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و  ام جی  GS  + جدول


مقایسه دو خورو یاد شده را از نظر فنی مشاده می کنید :


مققایسه دو خودرو کیا کیا اسپورتیج و  ام جی  GS  + جدول






انتهای ‍‍‍پیام/



برچسب ها: اقتصادی ، نبض ، بازار ، مقایسه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کامبیر
۰۰:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم از جی اس راضیم فقط تند به تند سلف لرنینگ گیربکس را انجام دهید با ۲۰۰ تومن انجام می دن اما هزینه خودرو کم و راحتب بیشتر سواری را به همراه دارد .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۳۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
ام جی جی اس حرف نداره،سوخت کمتر شتاب بیشتر سرعت بیشتر،اسپورتیج ۱۷۴ اسب بخار قدرت داره و ام جی ۲۰۱ اسب بخار قدرت داره
Iran (Islamic Republic of)
نوری زاد
۱۳:۵۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
جدا از همه مشکلات که عرض کردم دردسر تعویض روغن که فیلترش گیر نیومد و وای بحال اینکه قطعات دیگش اگه به جایی می خوردم یا اتفاقی می افتاد جرات نمی کردم ببرمش بیرون حالا هم که با قیمت ارزون فروختم لنتاش حتی با وجود قیمت بالاش گیر نمی آد الان دوستم که ماشینو بهش دادم هی داره می گه این چیه بهم انداختی اینو همه جا پخش می کنم که مسئولای مدیا یه فکری بکنن بابا مردمو اینقد تو دردسر نندازین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
۱ ساله که ام جی اس رو دارم و اگه باز هم قرار باشه ماشین بخرم ام جی رو انتخاب م کنم.ماشینا ی کره ایی که از نظر شتابی و سرعتی اصلا در حدش نیست ضمنا شتابی که ثبت شده اشتباهه و با اسناد و فیلم موجود دارم که با ۴ سرنشین ۷ ثانیه بود شتابش.موقعی که باهاش تصادف کردم در شرایطی که راننده ی ال نود هر دو زانو هاش اسیب خیلی شدید دید و زانو هاش خورد شد و ماشینش شاسیش جا خورد ما حتی توی این ماشین کوچکترین اسیبی ندیدیم.در شرایطی که حتی سر نشین های عقب ماشین کمر بند هم نداشتن.چون خود ماشین کاملا ضربه گیره و ماشین فدای سرنشین ها میشه.رقیبب این ماین از نظر بنده ماشین های ژاپنی هستند نه ماشین های کره ایی.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
ام جی جی اس اولا تعداد زیادی قطعه فروش هست که با مراجعه خودم به کلینیک ام جی شماره همشونو گرفتم و هم اینکه الان قطعات مدیا موتورز و خدماتش تو شهرهای دیگه واقعا قوی شده اما در مورد خود ماشین به اندازه ی کره ای ها نرم نیست اما قدرت فوق بالا و ایستاییش مناسب جاده های ایرانی و سبقت گرفتن هستش . اما چرا کره ای ها خوب فروش می رن چون واقعا در کشورهای دیگه ارزونن نه اینکه قیمت سانتافه 350 میلیون باشه. بعدشم جی اس آفرو داره مطلقا سانتافه و اسپورتیج آفرود نمی تونین برین و حاما تو یه گل ساده گیر می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۲۰:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
پارسال با 250 میلیون پول نقد برای خرید ماشین تحقیق کردم اول خواستم سانتافه 2016 بخرم ولی بعد از کلی تحقیق ام جی جی اس خریدم بعد از گذشت یکسال اگر دوباره بخواهم خودرو بخرم باز ام جی انتخاب میکنم . چرا که هنگام رانندگی با این خودرو در مقابل سانتافه یا اسپورتیج یا توسان احساس حقارت و کم اوردن را در آنها به شدت حس خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
خودرو چینی خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
پراید از هر دوش بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
کیااسپورتیج خیلی سرتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
به نظرم ام جي بهتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
اسب بخار هم بنویسید مقایسه کتیم
آخرین اخبار