رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: نتایج آزمون اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اعلام شد

اعلام نتایج نهایی آزمون اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی لسانی افزود: اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی فراخوانی برای جذب کارشناس مسائل شرعی، مشاوره، اعتقادی و مربیان کودک و نوجوان، از طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاهی منتشر کرد واز افراد دارای شرایط اردیبهشت امسال آزمون کتبی به عمل آورد و در چند مرحله از پذیرفته شدگان مصاحبه گرفته شد.

وی تصریح کرد:‌ داوطلبان برای اطلاع از وضعیت خود می‌توانند به درگاه razavi.aqr.ir/pasokhgoee مراجعه کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد:‌ براساس ارزیابی‌های صورت گرفته بیش از 75 کارشناس موفق به کسب امتیاز قبولی شده‌اند که کارگاه‌های بدو خدمت برای این عزیزان در مهرماه برگزار می‌شود.

لسانی گفت: جلسات توجیهی و هماهنگی کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی در روز پنج شنبه مورخ یک مهر 95 ساعت 8:30 در اتاق 21 واقع در سردر غربی صحن جامع رضوی طبقه سوم برگزار شد و جلسات کارشناسان اعتقادی، مشاوره و مربیان کودک و نوجوان متعاقباٌ از طریق پیامک اعلام می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی حضور در جلسات بدو خدمت را برای کارشناسان لازم دانست و ادامه داد: فراخوان برای همکاری در اداره پاسخگویی به سوالات دینی در اردیبهشت ماه هرسال به صورت گسترده اعلام می‌شود.

لسانی افزود: کارشناسان پس از اتمام دوره بدو خدمت، در سامانه تلفنی 32020 و ‌سامانه پیامکی 30002020،‌ مشاوره اعتقادی، ‌مشاوره دینی، حلقه‌های معرفت و دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی مستقر در حرم مطهر رضوی مشغول خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی خواهند شد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.