پورموسوی: هرکسی لیاقت داشته باشد، بازی می کند/ از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ابتدا از هوادارن و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم شرایط تیم بهتر از قبل شود.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شکست 3بر 2 استقلال خوزستان مقابل پیکان اظهار داشت: ابتدا از هوادارن و مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم، شکل بازی پیکان را آنالیز کردیم اما بازیکنان تیم، میدان فوتبال را با تنیس فوتبال اشتباه گرفتند و به همین دلیل از مردم عذرخواهی می‌کنم.
 
وی افزود: از روز اول که جمع شدیم به بازیکنان گفتم باید در فصل جاری مثل سال قبل با انگیزه بازی کنند. در قسمت هجومی این شرایط را داریم اما در بخش دفاع کمی ضعیف هستیم و باید این مشکل را حل کنیم.

پورموسوی ادامه داد: وقتی موقعیت ایجاد می‌کنیم و گل می‌زنیم، نباید روی 3 توپ بی ارزش گل دریافت کنیم، تنها راه این مسئله این است که فکر بازیکنان تیم را تغییر دهیم و این انگیزه را روی بازیکنان ذخیره به وجود بیاورم که آنها جایگزین بازیکنانی شوند که بد عمل می‌کنند. هر بازیکنی که لیاقتش را ثابت نکند روی نیمکت می‌نشیند و هرکسی که خوب بازی کند، ثابت می شود.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: ضعفی که بازیکنان دارند با تمرین برطرف نمی‌شود و بازیکن باید بدانند که فوتبال برخورد و درگیری دارد. باید با قدرت بازی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار