ازکتاب «بی دل هوا» در ایام هفته دفاع مقدس در آبادان رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛پورغراوی علوانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: مضمون این کتاب مربوط به دفاع مقدس است که توسط «زهرا سعیدی» از نویسندگان و بازیگران آبادانی مطرح کشورمان به رشته تحریر در آمده است.

فرهاد پورغراوی علوانی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس در این شهرستان افزود: در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و تعمیق و بسط مفاهیم و ارزشهای والای دینی و روحیه ایثار و شهادت، طی هماهنگی و برنامه ریزی با معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های متنوعی را برای اجرا در هفته دفاع مقدس تدارک دیده ایم که به شکل عمومی به اجرا در می آیند.

وی از اجرای نمایشهای خیابانی توسط چهار گروه نمایشی در طول این ایام نام برد و گفت: گروههای نمایشی به مدت پنج شب در نقاط مختلف شهرستان به اجرای نمایش با مضمون دفاع مقدس می پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: با همکاری اساتید انجمن هنرهای تجسمی شهرستان برنامه ای را تحت عنوان «ایستگاه نقاشی» ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کینم که زمان آن متعاقبا اعلام می شود.

پورغراوی علوانی در خصوص پخش فیلمهای سینمایی با مضمون دفاع مقدس گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اکران فیلم «ایستاده در غبار» با حضور کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم در محل تالار مهر آبادان انجام می شود ضمن آنکه نمایشگاه عکس دفاع مقدس نیز در طول هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس برپا می شود.

وی افزود: شاعران و علاقمندان به شعرعربی در شهرستان،  روز دوم مهرماه در محل تالار مهر گردهم می آیند تا در فضایی صمیمی و ادبی شب شعرعربی را برگزار کنند.

به گفته پورغراوی علوانی، در هفته دفاع مقدس ۲۲ برنامه در قالب شش برنامه محوری از ۳۱ شهریورماه به مدت پنج روز در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.