معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ظرفیت بالای هزار نفر خوابگاه‌های دانشجویی از وجود فرصت کافی برای ثبت نام و اختصاص سوییت‌های ویژه به دانشجویان خبر داد.

فربد عبادی فرد آذر معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه ظرفیت کافی برای پذیرش همه دانشجویان غیر بومی این دانشگاه فراهم است، افزود: بلافاصله پس از اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام نتیجه نهایی ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های علوم پزشکی، دانشجویان غیر بومی سه الی چهار روز فرصت نام‌نویسی برای رزرو خوابگاه های دانشجویی دارند که هم اکنون این خوابگاه ها ظرفیت 1200 نفر را دارند. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ دانشجوی غیر بومی بدون خوابگاه نمی‌ماند، گفت: علاوه بر اینکه ظرفیت و زمان کافی برای ثبت نام و اسکان همه ورودی های جدید خارج از استان تهران در خوابگاه های دانشجوی علوم پزشکی ایران وجود دارد؛ شرایط مشابه با هتل در این اماکن ویژه دانشجویان مهیا است. 

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ارائه توضیحات بیشتر در خصوص شرایط هتلینگ خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه، تصریح کرد: هر خوابگاه شامل سوییت های چهار الی شش نفره مجزا با بهترین امکانات رفاهی برای دانشجویان غیر بومی است به گونه ای که بسیاری از ورودی های ترم های گذشته این موضوع را تایید می کنند. 

فربد عبادی فرد آذر با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بودجه معاونت دانشجویی به ارتقاع کیفیت غذا و شرایط اسکان و فراهم آوری اوقات فراغت مناسب و موثر دانشجویان علوم پزشکی اختصاص پیدا کرده، اظهار داشت: به همین منظور تنها طی سه ماهه نخست امسال 600 دانشجو به قید قرعه و از طریق سفر هوایی به عتبات عالیه فرستاده شده‌اند؛ اقدامی که هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی دیگر انجام نداده است. از سوی دیگر 300 دانشجو نیز از اردو های گردشی از جمله سفر به شمال با امکانات کامل بهره‌مند شده‌اند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار