عضو کمیته محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس از همکاری مشترک انجمن های علمی این دانشگاه برای حفظ محیط زیست خبر داد.

فرید موذن عضو کمیته محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این زمینه اظهار کرد:‌ در راستای سیاست مسئولان دانشگاه برای ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست، موضوع راه اندازی کانال تلگرامی دوستداران محیط زیست در نخستین جلسه شورای محیط زیست دانشگاه طرح شد. 

وی عنوان کرد: فعالان محیط‌ زیست در دانشگاه به این باور رسیده‌اند که می‌توان با فرهنگ‌سازی رسانه‌ای، بسیاری از اقدامات پیشگیرانه و مهم را انجام داد.

موذن با بیان اینکه متاسفانه هر ساله بر تعداد مخاطرات و آلودگی‌های محیط زیستی افزوده می‌شود، گفت: یکی از وظایف شورای محیط زیست در دانشگاه کمک به حفظ محیط زیست در آزمایشگاه‌ها و فضای عمومی دانشگاه است که تلاش ما یادآوری عواقب آلودگی‌ها می باشد تا از هر ابزاری برای حمایت از زمین و نعمت های آن استفاده کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری مشترک انجمن های علمی و آزمایشگاههای فعال در دانشگاه برای کاهش آلودگی ها افزود: در همین راستا یکی از مواردی که در دستور کار قرارگرفته و آن را جزو اهداف است، راه‌اندازی کانال تلگرامی است که فعالیت آن آغاز شده است.

عضو کمیته محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه انجمن‌های محیط زیستی در کشورمان تلاش های زیادی برای فرهنگ‌سازی درباره پیشگیری انجام داده اند، گفت: کانال تلگرامی دوستداران محیط زیست دانشگاه با توجه به مناسبت ها، مسائل روز محیط زیستی دانشگاه، پیام ها و مسئولیت های شهروندی و همچنین اخبار فعالیت های انجمن های محیط زیست کشور و دیگر نقاط جهان را پوشش می‌دهد.

گفتنی است؛ دوستداران محیط زیست با عضویت در این کانال می‌توانند برنامه های سبز دانشگاه تربیت مدرس را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار