به گزارش خبرنگار
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها پس از چند روز از انتشار ویندوز 10، دیدبان حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد بیش از صدها مورد شکایت در خصوص وجود اشکال درباره جدیدترین نسخه ویندوز دریافت کرده است. برخی شکایتها مربوط به نصب خودکار ویندوز 10 علیرغم نادیده گرفتن
نوتیفیکیشن آپدیت ازسوی کاربران بوده است. بیشتر این شکا یتها نیز در خصوص اشکال در
Printer، wifi card ،اسپیکر و ایمیل بوده است.
در بررسی انجام شده
حدود 12 درصد از 2500 نفر که در خصوص آپدیت ویندوز 10 اقدام کرده بودند
اعلام کردند که به استفاده از ویندوز 10 پایان داده اند و از نسخه های
قدیمی ویندوز استفاده می کنند.حال پس از افزایش تعداد این شکایت ها و همچنین گزارش هایی در خصوص آسیب دیدن رایانه های تعدادی از کاربران ، دیدبان حقوق مصرف کنندگان از شرکت مایکروسافت خواسته است در خصوص تعمیر رایانه های این افراد یا پرداخت غرامت به آنها اقدام کند.
شرکت مایکروسافت در خصوص این گزارش ها اعلام کرده است که ارتقا ویندوز 10 به منظور بالا بردن ضریب امنیت و استفاده بهتر از فضای ویندوز بوده است. همچنین این شرکت آمادگی خود را برای رفع مشکلات پیش آمده در خصوص آپدیت ویندوز 10 اعلام کرده است.
منبع:Mirror
انتهای پیام/