حجت الاسلام عالی گفت: غدیر و غیرت دینی سپریاست برای ما در برابر دشمنان که درصددند با انجام تبلیغات مسموم، شبهه پراکنی وترویج شایعات ولایت فقیه را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کارشناس مسایل مذهبی   در مراسم جشن دهه امامت و ولایت و در جمع پایوران سپاه خوی باتبریک دهه امات و ولایت و عید سعید غدیر خم درس بزرگ غديررا توجه کامل به لزوم وحدت و انسجام مسلمانان مطرح نمود.

وی خاطر نشان کرد: ولایت فقیه موضوع مهمی است که در دوران غیبت کبرایِ حضرت صاحب الزمان(عج ) مطرحمی‌شود و در عصر کنونی که انقلاب عظیمی همچون انقلاب اسلامی آن هم با محوریت ولایت فقیه رخ داده دشمنان نقش بسیار مؤثر ولایت فقیه را درک کرده اند و می دانند هرسیلی که از انقلاب اسلامی خورده اند، به دلیل محوریت ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام عالی ادامه داد: تاریخ پر افتخار سرزمین ایران اسلامی بارها بر این مطلب مهم مهر تایید زده که حضور باشکوه شیفتگان ولایت، تجلی گاه غیرت دینی و همت والای مردمی است که باتجدید میثاق با بزرگ سکان دار انقلاب اسلامی، انگشت حیرت به دهان دشمنان گذاشته است.

وی باتاکید بر اهمیت غیرت دینی ابراز داشت: غیرت بر سه قسم است که نخستین آن غیرت ملی، دوم غیرت ناموسی و سوم غیرت دینی استکه نوع سوم از دو قسم دیگر مهم تر است.

حجت الاسلام عالی دو عامل، هویت انقلابی و غیرت دینی مردم رااصلیترین و مهمترین عنصری عنوان کرد که دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان درسرزمین مقدس ایران اسلامی ناامید می کند.

وی غیرت دینی را کلیدی ترین عاملی معرفی کرد که می توان به همت آن درصدد کارهای فرهنگی را بالا برد و جلویهرگونه ناهنجاری اخلاقی که در کشور است را بگیرد.

حجت الاسلام عالی در ادامه خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت که پشت سر هر زن بدحجابی ک مرد بی غیرت وجود دارد و دشمنان اسلام و انقلاب نابودی و تضعیف غیرت را نشانه گرفته اند.

وی درپایان به اهمیت غیرت در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: غیرت یکی از امور مهمی است که خداوند نسبت به آن توجه دارد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.