امروز نيروی انتظامی مورد اعتماد مردم و رهبری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان با تاكيد بر نقش مستقيم پليس در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت : امروز نيروی انتظامی مورد اعتماد مردم و رهبری است.
"علی اکبر اکبری" به همراه معاون سیاسی و بخشدار مرکزی شهرستان با حضور در ستاد انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ "سعید حاجی آبادی"، از پليس به عنوان سازماني ياد كرد که مردم از بدو تولد تا زمان مرگ به گونه اي با آن سروکار دارند.
وي به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان كرد: در بحث اقتصاد مقاومتي، پروژه هاي عمراني و سرمايه هاي اقتصادي نيز اگر بخواهيم موفق باشيم بايد امنيت در جامعه حکم فرما باشد و پليس نقشي مستقيم در اقتصاد مقاومتي نيز دارد.
رئيس شوراي تامين ثلاث باباجانی، امنيت اين شهرستان را بسيار خوب دانست و گفت: بالاترين رمز اين وضعيت مطلوب، حضور پررنگ نيروي هميشه سربلند انتظامي در عرصه هاي مختلف اجتماعي است.
در این دیدار سرهنگ " سعید حاجی آبادی"  فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تشکر از حضور فرماندار، ایجاد امنیت را جز وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست که تامین آن منوط به تعامل تمامی دستگاه ها با نیروهای نظامی و انتظامی منطقه است، که در این راستا فرمانداری نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفا می کند.
این مقام انتظامی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل سازنده با سایر ارگان های سطح شهرستان بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به منویات مقام عظمای ولایت لبیک گوییم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.