فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح در صنعت دفاعی امروز توانستند با نیروهای بومی توان و قدرت نظامی را افزایش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که با حضور مقام‌های ارشد استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش امام (ره) جنگ یک گنجینه تمام ناشدنی است و به اعتقاد من گوهرهایی در این گنجینه نهفته‌اند که می‌تواند برای اداره کشور راهگشا بوده و یک سرمایه گران‌بها محسوب شود. 

وی افزود: امروز در لحظه و زمانی هستیم که استکبار جهانی در رسانه‌های خود و نابخردانی در داخل زمزمه‌هایی را برای محدود کردن نیروهای نظامی سر می‌دهند که این خیال خامی برای آن‌ها خواهد بود. 

فرمانده ارشد آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: ما به‌طور مستمر در حال تقویت خود هستیم و عارفانه و صادقانه پشت رهبری و منویات ایشان قرار گرفته‌ایم. 

جهادی ارسی گفت: آن‌ها خیال خام دارند که بتوانند تسلیحات ما را محدود کنند. نیروهای مسلح در صنعت دفاعی امروز توانستند  با نیروهای بومی توان و قدرت نظامی را افزایش داده و امروز توانسته‌ایم راهبرد انقلاب را تهاجمی - دفاعی کنیم. 

 وی اضافه کرد: زمانی که گفته می‌شود راهبرد ما تهاجمی – دفاعی است یعنی اگر کشورهایی و دشمنانی به فکر حمله به خاک ایران بیفتند یا نگاهی بد به خاک این مملکت داشته باشند، توانایی دارند تا خاک خودشان آن‌ها را دنبال کرده و شکست سنگینی به آن‌ها وارد کنند.



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.