نماهنگ «حریم» با موضوع شهدا و رزمندگان گرانقدر مدافع حرم با صدای غلامعلی کویتی‌پور رونمایی شد.

تا به‌ حال نان صدایم را نخورده‌ام/ از مسئولان فرهنگی دلخورمبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماهنگ «حریم» با موضوع شهدا و رزمندگان گرانقدر مدافع حرم با صدای غلامعلی کویتی‌پور، با حضور علیرضا آذر شاعر، بهنام صبوحی آهنگساز، محمود سراجی راوی، مهران علوی کارگردان و غلامعلی کویتی پور خواننده در تالار اجتماعات خبرگزاری مهر رونمایی شد.

غلامعلی کویتی‌پور در این مراسم عنوان کرد: در گذشته کشور ما اسیر سرنوشتی شد و جنگی به ما تحمیل شد. توطئه‌هایی علیه این خاک شکل گرفت و خواهد گرفت. ما در آن زمان با اشعار  و با نام فرزندان زهرا (س) توانستیم تاثیرات زیادی بر روی رزمندگان بگذاریم.

وی افزود: من بی‌نهایت از مسئولان فرهنگی دلخورم؛ چون در این بیست و اندی سال با من تماسی نگرفتند که سفارش موسیقی ارزشی بدهند.

این خواننده عنوان کرد: من چند سال پیش نوحه‌ها را با آهنگ تلفیق کردم تا به دیگر دوستان همکار این انتقاد را بکنم که روی شعرها و نوحه‌های ارزشی نباید ملود‌ی‌هایی گذاشت که یادآور خاطرات دیگری باشد و شان ائمه را پایین بیاورند.

وی ادامه داد: چند سالی بود که جشنواره دفاع مقدس برگزار می‌شد و کسی برای حضور پیدا کردن از من دعوت نمی‌کرد، اما خدا رو شکر در سال گذشته مسئولی از دفترش با من تماس گرفت و سفارش این آلبوم را داد. امیدوارم این شروعی باشد برای کارهای بعدی تا ما بتوانیم چند اثر از خودمان بر جای بگذاریم. آلبومی که در حال حاضر منتشر شده ترکیبی از آهنگهای حماسی، عرفانی و اجتماعی است.

کویتی‌پور در مورد شهدای مدافع حرم اظهار کرد: من شهدای مدافع حرم را خیلی مظلوم‌تر از شهدای هشت سال دفاع مقدس خودمان می‌دانم.

این خواننده در مورد حاشیه‌های حول اثرهای ساخته شده برای مدافعین حرم گفت: من تا به‌ حال نان صدایم را نخورده‌ام و تا همین لحظه هیچ مبلغی برای ساخت این آلبوم دریافت نکرده‌ام. همچنین من تمایلی به نشان دادن چهره‌ام در این موزیک ویدئوی ساخته شده نداشتم و به اصرار دوستان این کار را کردم. نکته جالب این است که ما اولین پلان این ویدئو را با اذان ظهر شروع کردیم و آخرین پلان را هم چند روز بعد با اذان مغرب تمام کردیم.

کویتی‌پور در مورد دلیل کنسل شدن کنسرت‌هایش در گذشته گفت: سالن میلاد و سالن وزارت کشور با ما همکاری نکردند و خلف وعده کردند و ما نتوانستیم در این سالن‌ها تمرین کنیم و آماده اجرا شویم. همچنین خالی شدن پشت ما از نظر مالی باعث کنسل شدن کنسرت‌ها شد.

وی در پاسخ به سوالی که چرا جنس صدایتان با گذشته تغییر کرده است، گفت: امروز صدای من سوز صدای دوران جنگ را ندارد زیرا در آن زمان نفس شهدا بود که به صدای من حال و هوا می‌داد. این را هم بگویم که امروز سلیقه مخاطبان عوض شده است، در قدیم اگر ملودی ضعیفی را می‌خواندیم ریش سفید مجلس عذر ما را می‌خواست اما در حال حاضر کارهای من در آوردی بیداد می‌کند.

بهنام صبوحی آهنگساز اثر اظهار داشت: حدود 25 سال پیش ما اولین کارمان را با کویتی‌پور شروع کردیم و امروز خیلی خوشحالم که با شخصی همکاری دارم که دغدغه ملی و دینی اش قلبی است.

مهران علوی کارگردان اثر بیان کرد: از تمام دوستانی که در ساخت این اثر همکاری داشته اند تشکر میکنم. کار ساخت این موزیک در همه زمینه‌ها به صورت حرفه‌ای و سینمایی انجام شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار