نیروهای مسلح استان بوشهر با شرکت در رژه، توان خود را برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان بوشهر با حضور در رژه، ضمن گرامیداشت یاد روزهای حماسه و ایثار، اعلام کردند با اقتدار از دستاوردهای همرزمانشان در سال‎های دفاع مقدس حفاظت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر در این آیین، با نکوداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: نیروهای مسلح همان طور که در سال‌های دفاع مقدس حماسه آفریدند و از کیان میهن اسلامی دفاع کردند اکنون هم با اقتدار کامل از مرزهای کشور حراست می‌کنند.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیروهای مسلح کشورمان چنان توانمندی از خود نشان داده‌اند که دشمنان جرات نمی‌کنند، علیه ایران اسلامی فعالیتی داشته باشند.

امیردریادار بابک امینی جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش، گفت: همه نیروهای مسلح که در عرصه انقلاب و دفاع مقدس، با پیروی از حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم حماسه‌ای ناب خلق کردند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند، اکنون هم با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا، و تکیه بر بصیرت جوانان مومن، متعهد و ولایتمدار، افزایش توان رزمی و به روز کردن تجهیزات خود، آماده دفاع از مرزهای کشور و مقابله با تهدیدات هستند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.