همدان؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در همدان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح امروز در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیین آغاز هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و قضایی برگزار شد.

این آیین با نوای دلنشین کلام الله مجید آغاز شد و پس از رژه یگانهای پرچم، فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه به سخنرانی پرداخت.

پس از ارشد نظامی آجا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان سخنرانی کرد.

به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، یگانهای مسلح استان همدان بخشی از توانمندی های نظامی را به نمایش گذاشتند.

این آیین با استقبال پرشور خانواده معظم شهدا و جانبازان، رزمندگان، پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم همراه بود.

در مسیر رژه نیروهای مسلح منویات بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب در زمینه ضرورت آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح نقش بسته بود.

تمثال شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید سردار سرلشگر پاسدار حسین همدانی در حاشیه جایگاه سخنرانی نصب شده و سربازان نیز در جریان برگزاری رژه این عکس ها را بر دست داشتند.

در این آیین نیروهای نظامی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، نیروهای تیپ زرهی شهید قهرمان، سپاه و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی رژه رفتند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.