منابع آگاه اعلام کردند رئیس جمهور پیشین آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به کلینتون رای خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، منابع نزدیک به جرج هربرت واکر بوش اعلام کردند چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها، رای خواهد داد. این اقدام توبیخ آمیز در جهت اعلام انزجار از نامزد حزب جمهوری خواه صورت گرفته است.

این اولین بار نیست که بوش پدر تمایل خود را به رای دادن به کلینتون ابراز می کند. تمایل بوش جمهوری خواه به نامزد دموکرات ها، فصل جدیدی را در روابط پیچیده این دو حزب در سیاست آمریکا می گشاید. ابراز تمایل به نامزد دموکرات ها از سوی جرج بوش در 49 روز باقیمانده به انتخابات، یک حرکت سیاسی قابل توجه علیه نامزد جمهوری خواهان است.

رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ روز سه شنبه در واکنش به این خبر اظهار کرد: «من به رئیس جمهور 92 ساله سابق و تصمیماتش احترام می گذارم!» وی در ادامه گفت: «جالب است وی می خواهد به همسر کسی رای دهد که او را در رقابت های انتخاباتی شکست داده است.»

خبر حمایت جرج بوش از کلینتون با انتشار پستی از سوی کندی تاوسند، دختر رابرت اف. کندی، در فیسبوک منتشر شد. وی عکس خود به همراه جرج بوش را با این توضیح منتشر کرد: «او به من گفت به هیلاری رای خواهد داد!!»

نامزدی جنجالی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، موجب ایجاد شکاف میان اعضای حزب جمهوری خواه شده است؛ به طوری که بسیاری از جمهوری خواهان آمریکا از حمایت نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات اجتناب کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار