لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال 2 - ذوب آهن 1/تیم آقای شماره 10 در جایگاه 10 +فیلم

دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

استقلال 0 - 0 ذوب آهنبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  
دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.



تیم داوری:
حمید حاج ملک – سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم – پیروز سیف الله پور – ناظر: سعید بطحایی
 
ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، کاوه رضایی و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب ذوب آهن:

حمید عرفانی، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمد حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، مهرداد قنبری، جری ریکاردو بنگستون، محمد ستاری
سرمربی: یحیی گل محمدی

حواشی لحظه به لحظه این رقابت را در لینک های زیر مشاهده کنید:

حضور 2 بازیگر مطرح سینما در آزادی / شعار استقلالی ها علیه پرسپولیس و ذوب آهن + تصاویر

مربیان تیم ملی ناظر دیدار استقلال - ذوب آهن / کی روش نیست! + عکس

3 بازیکن از فهرست استقلال خط خوردند


دقایق حساس:
دقیقه 8: اولین موقعیت جدی بازی را بازیکنان ذوب آهن از سمت راست زمین استقلال طراحی کردند و سانتر خوب مرتضی تبریزی را سید محمد حسینی با فاصله اندک به بیرون زد.
دقیقه 24: حرکت خوب محمدرضا حسینی از سمت راست باعث شد تا نظم دفاعی آبی پوشان به هم بریزد اما در نهایت پاس به عقب او پیش از آنکه به ذوب آهنی ها برسد توسط رابسون به کرنر رفت.
دقیقه 26: حرکت افنرادی و سانتر خوب خسرو حیدری در محوطه جریمه به بختیار رحمانی رسید اما ضربه سر این بازیکن با فاصله اندک به اوت رفت.
دقیقه 38: اشتباه مجید حسینی در دفع توپ باعث شد تا بنگستون در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد اما خروج به موقع رحمتی این موقعیت را از مهاجم ذوب آهن گرفت و حسینی توانست توپ را از محوطه جریمه دور کند.
دقیقه 41: بختیار رحمانی با خطای مهدی مهدی پور در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور خطای پنالتی اعلام کند.
دقیقه 52: سانتر احسان پهلوان از سمت چپ تیم ذوب آهن در محوطه شش قدم به تبریزی رسید اما مهاجم ذوب آهن که بازیکنی مزاحم او نبود نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا ضربه سر او راهی اوت شود.
دقیقه 62: ضربه سر محمد نژاد مهدی روی ضربه ایستگاهی را مهدی رحمتی با واکنشی مناسب راهی کرنر کرد.
دقیقه 69: سانتر رو به جلو یعقوب کریمی به علی قربانی رسید اما ضربه سر این بازیکن را دروازه بان ذوب آهن در دو ضرب مهار کرد.
دقیقه 81: باز هم حرکت انفرادی بازیکنان ذوب آهن از سمت راست با سانتر خوب حسینی همراه شد اما ضربه سر این بازیکن را مرتضی تبریزی به بیرون زد.
دقیقه 85: سانتر خوب یعقوب کریمی باز هم به کاوه رضایی رسید تا این بازیکن باز هم در موقعیت مناسب گلزنی نتواند دروازه حریف را باز کند.
دقیقه 89: باز هم بازیکنان ذوب آهن با سانتر از سمت راست تبریزی را در موقعیت سر زنی قرار دادند اما ضربه سر این بازیکن با واکنش زیبای مهدی رحمتی راهی کرنر شد.
شرح گل:
استقلال 1- ذوب آهن 0 (امید ابراهیمی دقیقه 43): هافبک دفاعی استقلال اولین گل خود در لیگ شانزدهم را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ذوب آهن کرد.
استقلال 2- ذوب آهن 0 (علی قربانی دقیقه 48): استقلال باز هم از سمت راست حملات خود را برنامه ریزی کرد تا پاس خوب حیدری با سانتر فوق العاده وریا غفوری در دهانه دروازه به علی قربانی برسد. علی قربانی نیز توانست با یک ضربه سر حساب شده دروازه ذوب آهن را برای مرتبه دوم باز کند تا استقلال با دو گل از حریف خود جلو بیفتد.
استقلال 2 ذوب آهن 1 (دقیقه 64مرتضی تبریزی): سانتر بازیکنان ذوب آهن از سمت راست با ضربه سر بنگستون همراه شد اما رحمتی توانست توپ اول را به خوبی دفع کند. توپ برگشتی اما در برابر دروازه خالی به مرتضی تبریزی رسید تا ذوب آهن یکی از دو گل را پاسخ دهد.

گل امید ابراهیمی؛ استقلال 1 _ 0 ذوب آهن + فیلم

گل علی قربانی؛ استقلال _ ذوب آهن + فیلم

گل مرتضی تبریزی؛ استقلال _ ذوب آهن + فیلم

خلاصه بازی استقلال 2 _ 1 ذوب آهن + فیلم

حسینی: پنالتی استقلال صحیح نبود/ نیمه دوم سوار بازی بودیم

بهترین بازیکن:

امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو بازیکن خوب آبی ها برای برد بودند، اگرچه نمایش فرسید اسماعیلی و مجید حسینی کماکان امیدوار کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار