مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری آلمان گفت: با اشتیاق فراوان برای سرمایه گذاری به کرمان آمده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فیلیپ کوفلر که شرکتش در زمینه انرژی و احداث نیروگاه فعالیت دارد، در دیدار رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی کرمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران افزود: کسب اطلاعات دقیق از شرایط موجود برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم از پیش آمدن هرگونه ریسک جلوگیری کنیم.

سرمایه‌گذار آلمانی، با تاکید بر اینکه برای فروش محصول به کرمان نیامدیم ، بلکه به دنبال کار مشترک برای تولید تجهیزات نیروگاهی در کرمان هستیم گفت: تنها خواسته ما از دولت ایران ضمانت برگشت سرمایه و انتقال راحت پول است .

مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی کرمان هم در این دیدار با بیان اینکه کرمان در زمینه توسعه انرژی در کشور پیشتاز است، گفت: اکنون چهار نیروگاه هر یک با ظرفیت 500 مگاوات در کرمان در دست ساخت است که یک نیروگاه وارد مدار شده و 320 مگاوات از هر یک از سه نیروگاه دیگر به زودی وارد مدار می‌شود.
طبیب‌زاده، با بیان اینکه شرکت‌های بسیاری مجوز احداث ژنراتور را در ایران اخذ کرده‌اند، گفت: در این زمینه سیاست‌های تشویقی مصوب شده تا در کشور نیروگاه‌های پراکنده احداث شود.
وی افزود: برای رسیدن به این مهم، مذاکرات متعددی با شرکت‌های مختلف کره‌ای، چینی، و اروپایی در حال انجام است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.