بازسازی 80 درصد خوابگاه‌های دانشگاه شریف طی دو سال گذشته

مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص بازسازی و تعمیر خوابگاه‌های این دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طی 2 سال گذشته 80 درصد خوابگاه های دانشجویی نوسازی و تعمیرات اساسی تاسیساتی شده‌اند.

وی با اشاره به استفاده از خوابگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید افزود: تلاش‌های بسیاری شده تا خوابگاه های نوسازی شده برای ابتدای سال تحصیلی جدید آماده باشند که خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر نشست.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره 20 درصد باقیمانده خوابگاه‌ها که بازسازی نشده اند، بیان کرد: با توجه به استفاده مدام ازخوابگاه‌ها و اینکه عمده دانشجویان دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند، خوابگاه‌های باقیمانده به صورت چرخشی و دوره‌ای و نهایتاً در تابستان سال آینده تعمیر و بازسازی می شوند.

گفتنی است؛ شیخ الاسلام مدیر امور ساختمان و تاسیسات دانشگاه شریف سال گذشته از انجام اقدامات اساسی در سطح خوابگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد: خوابگاه طرشت 3 به عنوان بزرگترین خوابگاه این دانشگاه با یک هزار و 200 دانشجو، به دلیل تراکم جمعیت و 20 سال قدمت دچار خرابی های بسیاری شده بود که نسبت به تعمیرات آن اقدام شد.

به گفته وی، محوطه سازی، کف سازی، ایجاد آبنما و نصب نیمکت در محوطه بیرونی این خوابگاه از اقدامات اداره تاسیسات و ساختمان در این خوابگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار